Julius Stulpinas
„StrongPoint Technology“ vadovas
Gediminas Jankauskas
„Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas, Data Atlas produkto vadovas
Marius Vileiniškis
Vyriausias duomenų mokslininkas
• Rinkos tendencijos, kurios verčia inovuoti
• „IKI Lietuva“ inovacijų tikslai
• „RetailTech“ - apie ką tai?
• Autonominių parduotuvių patirtis Lietuvoje.
Kipras Krasauskas
„IKI“ Inovacijų projektų vadovas
Diskusija
Gediminas Jankauskas, „Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas, Data Atlas produkto vadovas
Julius Stulpinas,„StrongPoint Technology“ vadovas
Marius Vileiniški,Vyriausias duomenų mokslininkas
Kipras Krasauskas,„IKI“ Inovacijų projektų vadovas
Diskusijos moderatorius Balys Viršutis, „European Security Academy“ atstovas Baltijos šalims
Balys Viršutis
„European Security Academy“ atstovas Baltijos šalims
Kokius veiksmus už pirkėją dirba dirbtinis intelektas?
Kokius veiksmus už pirkėją dirba dirbtinis intelektas?
Tegul nei vienas žmogus nepraeina veltui: kaip didieji duomenys padeda pažinti klientus ir uždirbti daugiau?
Tegul nei vienas žmogus nepraeina veltui: kaip didieji duomenys padeda pažinti klientus ir uždirbti daugiau?
Laiminti partnerystė - žmogaus ir dirbtinio intelekto sąjunga prekyboje
Laiminti partnerystė - žmogaus ir dirbtinio intelekto sąjunga prekyboje
„IKI Lietuva“ ir „RetailTech“. Autonominių parduotuvių patirtis. • Rinkos tendencijos, kurios verčia inovuoti • „IKI Lietuva“ inovacijų tikslai • „RetailTech“ - apie ką tai? • Autonominių parduotuvių patirtis Lietuvoje.
„IKI Lietuva“ ir „RetailTech“. Autonominių parduotuvių patirtis.
• Rinkos tendencijos, kurios verčia inovuoti
• „IKI Lietuva“ inovacijų tikslai
• „RetailTech“ - apie ką tai?
• Autonominių parduotuvių patirtis Lietuvoje.
DI prekybos sektoriuje: ar dar toli apogėjus?
DI prekybos sektoriuje: ar dar toli apogėjus?
Renginio moderatorius