• Kodėl darbuotojų informavimas neužtikrina norimos elgsenos?
• Kas lemia darbuotojų elgesį ir kodėl per retai mokomės iš kitų klaidų?
• Vadovų veiksmai ir įrankiai, ugdantys darbuotojų atsakingumą ir saugius veiksmus internetinėje erdvėje
• Darbuotojai išlieka silpniausia organizacijos kibernetinio saugumo grandimi.
• „Phishing“ pratybos – geriausias būdas patikrinti, ugdyti ir matuoti darbuotojų atsparumą soc. inženerijos tipo atakoms.
• NKSC rekomendacijos, kaip tinkamai pasirengti ir suorganizuoti „phishing“ pratybas savo darbuotojams.
• Kas atsitinka IT ir veiklos procesams įvykus kritinei situacijai
• Ar įmanoma atkurti veiklą vienu mygtuko paspaudimu?
• Kaip vadovams įvertinti skaitmeninių rizikų svarbą
Organizacijų, vadovų bei vadovaujančių komandų konsultantas su 20 metų konsultavimo ir lektorystės patirtimi, apimančia ugdymo programų kūrimo ir įgyvendinimo, strateginių rengimo ir sesijų moderavimo, inovacijų fasilitavimo veiklose. Kurdamas ugdymo programas, mentoriaudamas vadovams ar įmonėms ypatingą dėmesį skiria žmonių kompetencijų suderinimui su strategija, mokymų programos poveikio matavimui, ilgalaikių pasiekimų monitoringui.
Kibernetinės atakos skrodimas
5 multivitaminai įmonės kibernetinio saugumo imunitetui
5 multivitaminai įmonės kibernetinio saugumo imunitetui
Matyti, bet nepastebėti. Incidentų tyrimo svarba.
Matyti, bet nepastebėti. Incidentų tyrimo svarba.
Kibernetinių incidentų teisinės pasekmės
Šiuolaikinės IT armijos arba kas yra tikrasis taikinys?
Šiuolaikinės IT armijos arba kas yra tikrasis taikinys?
Kaip užtikrinti, kad darbuotojai laikytųsi kibernetinio saugumo gairių? • Kodėl darbuotojų informavimas neužtikrina norimos elgsenos? • Kas lemia darbuotojų elgesį ir kodėl per retai mokomės iš kitų klaidų? • Vadovų veiksmai ir įrankiai, ugdantys darbuotojų atsakingumą ir saugius veiksmus internetinėje erdvėje
Kaip užtikrinti, kad darbuotojai laikytųsi kibernetinio saugumo gairių?
• Kodėl darbuotojų informavimas neužtikrina norimos elgsenos?
• Kas lemia darbuotojų elgesį ir kodėl per retai mokomės iš kitų klaidų?
• Vadovų veiksmai ir įrankiai, ugdantys darbuotojų atsakingumą ir saugius veiksmus internetinėje erdvėje
Darbuotojų atsparumo „phishing“ atakoms patikrinimas. Kaip suorganizuoti pratybas patiems? • Darbuotojai išlieka silpniausia organizacijos kibernetinio saugumo grandimi. • „Phishing“ pratybos – geriausias būdas patikrinti, ugdyti ir matuoti darbuotojų atsparumą soc. inženerijos tipo atakoms. • NKSC rekomendacijos, kaip tinkamai pasirengti ir suorganizuoti „phishing“ pratybas savo darbuotojams.
Darbuotojų atsparumo „phishing“ atakoms patikrinimas. Kaip suorganizuoti pratybas patiems?
• Darbuotojai išlieka silpniausia organizacijos kibernetinio saugumo grandimi.
• „Phishing“ pratybos – geriausias būdas patikrinti, ugdyti ir matuoti darbuotojų atsparumą soc. inženerijos tipo atakoms.
• NKSC rekomendacijos, kaip tinkamai pasirengti ir suorganizuoti „phishing“ pratybas savo darbuotojams.
Nauji skaitmenizacijos iššūkiai: kaip išvengti kiberpauzės? • Kas atsitinka IT ir veiklos procesams įvykus kritinei situacijai • Ar įmanoma atkurti veiklą vienu mygtuko paspaudimu? • Kaip vadovams įvertinti skaitmeninių rizikų svarbą
Nauji skaitmenizacijos iššūkiai: kaip išvengti kiberpauzės?
• Kas atsitinka IT ir veiklos procesams įvykus kritinei situacijai
• Ar įmanoma atkurti veiklą vienu mygtuko paspaudimu?
• Kaip vadovams įvertinti skaitmeninių rizikų svarbą
Renginio moderatorius