• DI tai dar vienas instrumentas evoliucijoje
• DI leis atlikti užduotis kurių dabar negalime
• Ar reikia bijoti pokyčio?
AKTUALIJOS
Marius Dubnikovas
LVK viceprezidentas, ekonomistas
KŪRĖJAI
Gediminas Jankauskas
„Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas, Data Atlas produkto vadovas
AKTUALIJOS
Mindaugas Civilka
„TGS Baltic“ partneris, technologijų industrijos grupės vadovas
• Dirbtinis intelektas skverbiasi ne tik į sudėtingus procesus, bet ir transformuoja tai, ką kiekvienas darome bene kasdien – kaip apsiperkame parduotuvėje
• Kokius matomus ir nebūtinai žingsnius šis palengvina?
• Kokia dirbtinio intelekto ir prekybos technologijų sąjungos ateitis?
KŪRĖJAI
Rimantas Mažulis
„StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims
• Ne automatizavimas, bet darbuotojo optimizavimas su AI gali atnešt didžiausią vertę verslui jau šiandien.
• Praktiški procesai, kaip paprastai su AI įgalinti Pardavimų, Marketingo, HR ir Projektų valdymo komandas.
PRAKTIKAI
Antanas Bernatonis
„Why AI“ įkūrėjas, „GenZ“ naujienlaiškio autorius, dirbtinio intelekto treneris
• Technologinių kliūčių įveikimas: nuo ko pradėti, norint įveiklinti savo pokalbių robotą?
• Duomenų privatumas ir saugumas: kaip užtikrinti klientų duomenų saugumą?
• Klientų lūkesčiai: ar suderinamas efektyvumas vs. NPS?
• Nuolatinė priežiūra ir tobulinimas: kaip spėti su sparčiai besivystančia technologija?
PRAKTIKAI
Arnas Damasickis
„Hostinger“ automatizacijos projektų vadovas
• Kodėl dirbtinis intelektas nėra panacėja, ir kaip nustatyti, kada jis gali būti naudingas verslui?
• Kokio pasirengimo reikia, norint sėkmingai taikyti dirbtinį intelektą versle?
• Kodėl dirbtinis intelektas nėra tik techninis įrankis?
• Kaip sukurti efektyvią dirbtinio intelekto strategiją atsižvelgiant į įmonės poreikius?
PRAKTIKAI
Karolina Griciūnė
„SwirlAI“ vykdančioji direktorė, valdybos narė, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacija
KŪRĖJAI
Adas Vasiliauskas
Fotografas, reklaminės fotografijos dėstytojas, AI menininkas
• Kaip įgalinti dirbtinį intelektą
• Dirbtinio intelekto pritaikymas organizacijų veikloje
• Inovacijos kaip paslauga
PRAKTIKAI
Paulius Vaitkevičius
„Novian“ programavimo srities inovacijų ir produktų vadovas
• Kaip prekės ženklų sekėjai mato DI kurtas žinutes?
• Kokias sekėjų emocijas sukelia DI žinutės?
• Ar vartotojai labiau linkę įsitraukti į DI žinutes?
• Kaip kurti efektyvias DI žinutes?
PRAKTIKAI
Eglė Vaičiukynaitė
KTU EVF Verslo Skaitmeninių transformacijų centro docentė praktikė, „Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė
PRAKTIKAI
Monika Venčkauskaitė
Mašininio mokymosi specialistė BPTI, DI patikimumo kibernetiniame saugume ir gynyboje specialistė, konsultantė ir mašininio mokymosi inžinierė „AI Lab“
PRAKTIKAI
Jonas Lekevičius
„Orb Land“ įkūrėjas, laidos „Du Bitai“ autorius
Balys Viršutis
„European Security Academy“ atstovas Baltijos šalims
AKTUALIJOS Ar dirbtinis intelektas išstums žmogų iš jo darbo vietos? • DI tai dar vienas instrumentas evoliucijoje • DI leis atlikti užduotis kurių dabar negalime • Ar reikia bijoti pokyčio?
AKTUALIJOS
Ar dirbtinis intelektas išstums žmogų iš jo darbo vietos?
• DI tai dar vienas instrumentas evoliucijoje
• DI leis atlikti užduotis kurių dabar negalime
• Ar reikia bijoti pokyčio?
KŪRĖJAI Šių laikų alchemija: kaip didžiuosius duomenis paversti pelnu?
KŪRĖJAI
Šių laikų alchemija: kaip didžiuosius duomenis paversti pelnu?
AKTUALIJOS Kokia atsakomybė kyla naudojant DI versle?
AKTUALIJOS
Kokia atsakomybė kyla naudojant DI versle?
KŪRĖJAI Kaip dirbtinis intelektas lengvina kiekvieno mūsų apsipirkimo kelią? • Dirbtinis intelektas skverbiasi ne tik į sudėtingus procesus, bet ir transformuoja tai, ką kiekvienas darome bene kasdien – kaip apsiperkame parduotuvėje • Kokius matomus ir nebūtinai žingsnius šis palengvina? • Kokia dirbtinio intelekto ir prekybos technologijų sąjungos ateitis?
KŪRĖJAI
Kaip dirbtinis intelektas lengvina kiekvieno mūsų apsipirkimo kelią?
• Dirbtinis intelektas skverbiasi ne tik į sudėtingus procesus, bet ir transformuoja tai, ką kiekvienas darome bene kasdien – kaip apsiperkame parduotuvėje
• Kokius matomus ir nebūtinai žingsnius šis palengvina?
• Kokia dirbtinio intelekto ir prekybos technologijų sąjungos ateitis?
PRAKTIKAI Į žmogų orientuoti praktiniai dirbtinio intelekto procesai versle: Kaip įgalinti darbuotoją? • Ne automatizavimas, bet darbuotojo optimizavimas su AI gali atnešt didžiausią vertę verslui jau šiandien. • Praktiški procesai, kaip paprastai su AI įgalinti Pardavimų, Marketingo, HR ir Projektų valdymo komandas.
PRAKTIKAI
Į žmogų orientuoti praktiniai dirbtinio intelekto procesai versle: Kaip įgalinti darbuotoją?
• Ne automatizavimas, bet darbuotojo optimizavimas su AI gali atnešt didžiausią vertę verslui jau šiandien.
• Praktiški procesai, kaip paprastai su AI įgalinti Pardavimų, Marketingo, HR ir Projektų valdymo komandas.
PRAKTIKAI DI pokalbių robotai versle: daugiau rūpesčių ar naudos? • Technologinių kliūčių įveikimas: nuo ko pradėti, norint įveiklinti savo pokalbių robotą? • Duomenų privatumas ir saugumas: kaip užtikrinti klientų duomenų saugumą? • Klientų lūkesčiai: ar suderinamas efektyvumas vs. NPS? • Nuolatinė priežiūra ir tobulinimas: kaip spėti su sparčiai besivystančia technologija?
PRAKTIKAI
DI pokalbių robotai versle: daugiau rūpesčių ar naudos?
• Technologinių kliūčių įveikimas: nuo ko pradėti, norint įveiklinti savo pokalbių robotą?
• Duomenų privatumas ir saugumas: kaip užtikrinti klientų duomenų saugumą?
• Klientų lūkesčiai: ar suderinamas efektyvumas vs. NPS?
• Nuolatinė priežiūra ir tobulinimas: kaip spėti su sparčiai besivystančia technologija?
PRAKTIKAI Dirbtinio intelekto taikymas versle: proaktyvios strategijos svarba • Kodėl dirbtinis intelektas nėra panacėja, ir kaip nustatyti, kada jis gali būti naudingas verslui? • Kokio pasirengimo reikia, norint sėkmingai taikyti dirbtinį intelektą versle? • Kodėl dirbtinis intelektas nėra tik techninis įrankis? • Kaip sukurti efektyvią dirbtinio intelekto strategiją atsižvelgiant į įmonės poreikius?
PRAKTIKAI
Dirbtinio intelekto taikymas versle: proaktyvios strategijos svarba
• Kodėl dirbtinis intelektas nėra panacėja, ir kaip nustatyti, kada jis gali būti naudingas verslui?
• Kokio pasirengimo reikia, norint sėkmingai taikyti dirbtinį intelektą versle?
• Kodėl dirbtinis intelektas nėra tik techninis įrankis?
• Kaip sukurti efektyvią dirbtinio intelekto strategiją atsižvelgiant į įmonės poreikius?
KŪRĖJAI Ar dirbtinis intelektas nužudys fotografus?
KŪRĖJAI
Ar dirbtinis intelektas nužudys fotografus?
PRAKTIKAI Inovacijos organizacijų pokyčiams • Kaip įgalinti dirbtinį intelektą • Dirbtinio intelekto pritaikymas organizacijų veikloje • Inovacijos kaip paslauga
PRAKTIKAI
Inovacijos organizacijų pokyčiams
• Kaip įgalinti dirbtinį intelektą
• Dirbtinio intelekto pritaikymas organizacijų veikloje
• Inovacijos kaip paslauga
PRAKTIKAI Generatyvinio DI sukurtos prekės ženklų žinutės socialinėje žiniasklaidoje: mistika ir realybė • Kaip prekės ženklų sekėjai mato DI kurtas žinutes? • Kokias sekėjų emocijas sukelia DI žinutės? • Ar vartotojai labiau linkę įsitraukti į DI žinutes? • Kaip kurti efektyvias DI žinutes?
PRAKTIKAI
Generatyvinio DI sukurtos prekės ženklų žinutės socialinėje žiniasklaidoje: mistika ir realybė
• Kaip prekės ženklų sekėjai mato DI kurtas žinutes?
• Kokias sekėjų emocijas sukelia DI žinutės?
• Ar vartotojai labiau linkę įsitraukti į DI žinutes?
• Kaip kurti efektyvias DI žinutes?
PRAKTIKAI DI sargybiniai: moralinis kompasas mašinų amžiuje
PRAKTIKAI
DI sargybiniai: moralinis kompasas mašinų amžiuje
PRAKTIKAI 40 prognozių 2040-iesiems
Renginio moderatorius