Partneriai

Logo Logo Logo Logo

Renginyje aptarsime:

  • Kaip DI keičia verslo praktikas Lietuvoje ir pasaulyje?
  • DI kūrėjų ir praktikų patarimai: kaip sukurti efektyvią DI strategiją?
  • Praktiniai pavyzdžiai ir įrankiai, kaip galime DI taikyti savo kasdieniame darbe

Ar dirbtinis intelektas išstums žmogų iš jo darbo vietos?

• DI tai dar vienas instrumentas evoliucijoje
• DI leis atlikti užduotis kurių dabar negalime
• Ar reikia bijoti pokyčio?

AKTUALIJOS


Marius Dubnikovas

LVK viceprezidentas, ekonomistas


 

Šių laikų alchemija: kaip didžiuosius duomenis paversti pelnu?

KŪRĖJAI


Gediminas Jankauskas

„Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas, Data Atlas produkto vadovas


 

Kokia atsakomybė kyla naudojant DI versle?

AKTUALIJOS


Mindaugas Civilka

„TGS Baltic“ partneris, technologijų industrijos grupės vadovas


 

Kaip dirbtinis intelektas lengvina kiekvieno mūsų apsipirkimo kelią?

• Dirbtinis intelektas skverbiasi ne tik į sudėtingus procesus, bet ir transformuoja tai, ką kiekvienas darome bene kasdien – kaip apsiperkame parduotuvėje 
• Kokius matomus ir nebūtinai žingsnius šis palengvina? 
• Kokia dirbtinio intelekto ir prekybos technologijų sąjungos ateitis?

KŪRĖJAI


Rimantas Mažulis

„StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims


 

Į žmogų orientuoti praktiniai dirbtinio intelekto procesai versle: Kaip įgalinti darbuotoją?

• Ne automatizavimas, bet darbuotojo optimizavimas su AI gali atnešt didžiausią vertę verslui jau šiandien.
• Praktiški procesai, kaip paprastai su AI įgalinti Pardavimų, Marketingo, HR ir Projektų valdymo komandas.

PRAKTIKAI


Antanas Bernatonis

„Why AI“ įkūrėjas, „GenZ“ naujienlaiškio autorius, dirbtinio intelekto treneris


 

DI pokalbių robotai versle: daugiau rūpesčių ar naudos?

• Technologinių kliūčių įveikimas: nuo ko pradėti, norint įveiklinti savo pokalbių robotą? 
• Duomenų privatumas ir saugumas: kaip užtikrinti klientų duomenų saugumą? 
• Klientų lūkesčiai: ar suderinamas efektyvumas vs. NPS? 
• Nuolatinė priežiūra ir tobulinimas: kaip spėti su sparčiai besivystančia technologija?

PRAKTIKAI


Arnas Damasickis

„Hostinger“ automatizacijos projektų vadovas


 

Dirbtinio intelekto taikymas versle: proaktyvios strategijos svarba

• Kodėl dirbtinis intelektas nėra panacėja, ir kaip nustatyti, kada jis gali būti naudingas verslui? 
• Kokio pasirengimo reikia, norint sėkmingai taikyti dirbtinį intelektą versle? 
• Kodėl dirbtinis intelektas nėra tik techninis įrankis? 
• Kaip sukurti efektyvią dirbtinio intelekto strategiją atsižvelgiant į įmonės poreikius?

PRAKTIKAI


Karolina Griciūnė

„SwirlAI“  vykdančioji direktorė, valdybos narė, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacija


 

Ar dirbtinis intelektas nužudys fotografus?

KŪRĖJAI


Adas Vasiliauskas

Fotografas, reklaminės fotografijos dėstytojas, AI menininkas


 

Inovacijos organizacijų pokyčiams

• Kaip įgalinti dirbtinį intelektą
• Dirbtinio intelekto pritaikymas organizacijų veikloje
• Inovacijos kaip paslauga

PRAKTIKAI


Paulius Vaitkevičius

„Novian“ programavimo srities inovacijų ir produktų vadovas


 

Generatyvinio DI sukurtos prekės ženklų žinutės socialinėje žiniasklaidoje: mistika ir realybė

• Kaip prekės ženklų sekėjai mato DI kurtas žinutes? 
• Kokias sekėjų emocijas sukelia DI žinutės?
• Ar vartotojai labiau linkę įsitraukti į DI žinutes? 
• Kaip kurti efektyvias DI žinutes?

PRAKTIKAI


Eglė Vaičiukynaitė

KTU EVF Verslo Skaitmeninių transformacijų centro docentė praktikė, „Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė 


 

DI sargybiniai: moralinis kompasas mašinų amžiuje

PRAKTIKAI


Monika Venčkauskaitė

Mašininio mokymosi specialistė BPTI, DI patikimumo kibernetiniame saugume ir gynyboje specialistė, konsultantė ir mašininio mokymosi inžinierė „AI Lab“


 

40 prognozių 2040-iesiems

PRAKTIKAI


Jonas Lekevičius

„Orb Land“ įkūrėjas, laidos „Du Bitai“ autorius


 

Renginio moderatorius


Balys Viršutis

„European Security Academy“ atstovas Baltijos šalims


 

Lektoriai

Marius Dubnikovas
photo
Marius Dubnikovas
LVK viceprezidentas, ekonomistas

AKTUALIJOS Ar dirbtinis intelektas išstums žmogų iš jo darbo vietos? • DI tai dar vienas instrumentas evoliucijoje • DI leis atlikti užduotis kurių dabar negalime • Ar reikia bijoti pokyčio?

AKTUALIJOS

Ar dirbtinis intelektas išstums žmogų iš jo darbo vietos?
• DI tai dar vienas instrumentas evoliucijoje
• DI leis atlikti užduotis kurių dabar negalime
• Ar reikia bijoti pokyčio?

Marius Dubnikovas
LVK viceprezidentas, ekonomistas
Gediminas Jankauskas
photo
Gediminas Jankauskas
„Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas, Data Atlas produkto vadovas

KŪRĖJAI Šių laikų alchemija: kaip didžiuosius duomenis paversti pelnu?  

KŪRĖJAI

Šių laikų alchemija: kaip didžiuosius duomenis paversti pelnu?

 

Gediminas Jankauskas
„Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas, Data Atlas produkto vadovas
Mindaugas Civilka
photo
Mindaugas Civilka
„TGS Baltic“ partneris, technologijų industrijos grupės vadovas

AKTUALIJOS Kokia atsakomybė kyla naudojant DI versle?

AKTUALIJOS

Kokia atsakomybė kyla naudojant DI versle?

Mindaugas Civilka
„TGS Baltic“ partneris, technologijų industrijos grupės vadovas
Rimantas Mažulis
photo
Rimantas Mažulis
„StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims

KŪRĖJAI Kaip dirbtinis intelektas lengvina kiekvieno mūsų apsipirkimo kelią? • Dirbtinis intelektas skverbiasi ne tik į sudėtingus procesus, bet ir transformuoja tai, ką kiekvienas darome bene kasdien – kaip apsiperkame parduotuvėje  • Kokius matomus ir nebūtinai žingsnius šis palengvina?  • Kokia dirbtinio intelekto ir prekybos technologijų sąjungos ateitis?

KŪRĖJAI

Kaip dirbtinis intelektas lengvina kiekvieno mūsų apsipirkimo kelią?
• Dirbtinis intelektas skverbiasi ne tik į sudėtingus procesus, bet ir transformuoja tai, ką kiekvienas darome bene kasdien – kaip apsiperkame parduotuvėje 
• Kokius matomus ir nebūtinai žingsnius šis palengvina? 
• Kokia dirbtinio intelekto ir prekybos technologijų sąjungos ateitis?

Rimantas Mažulis
„StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims
Antanas Bernatonis
photo
Antanas Bernatonis
„Why AI“ įkūrėjas, „GenZ“ naujienlaiškio autorius, dirbtinio intelekto treneris

PRAKTIKAI Į žmogų orientuoti praktiniai dirbtinio intelekto procesai versle: Kaip įgalinti darbuotoją? • Ne automatizavimas, bet darbuotojo optimizavimas su AI gali atnešt didžiausią vertę verslui jau šiandien. • Praktiški procesai, kaip paprastai su AI įgalinti Pardavimų, Marketingo, HR ir Projektų valdymo komandas.

PRAKTIKAI

Į žmogų orientuoti praktiniai dirbtinio intelekto procesai versle: Kaip įgalinti darbuotoją?
• Ne automatizavimas, bet darbuotojo optimizavimas su AI gali atnešt didžiausią vertę verslui jau šiandien.
• Praktiški procesai, kaip paprastai su AI įgalinti Pardavimų, Marketingo, HR ir Projektų valdymo komandas.

Antanas Bernatonis
„Why AI“ įkūrėjas, „GenZ“ naujienlaiškio autorius, dirbtinio intelekto treneris
Arnas Damasickis
photo
Arnas Damasickis
„Hostinger“ automatizacijos projektų vadovas

PRAKTIKAI DI pokalbių robotai versle: daugiau rūpesčių ar naudos?  •    Technologinių kliūčių įveikimas: nuo ko pradėti, norint įveiklinti savo pokalbių robotą?  •    Duomenų privatumas ir saugumas: kaip užtikrinti klientų duomenų saugumą?  •    Klientų lūkesčiai: ar suderinamas efektyvumas vs. NPS?  •    Nuolatinė priežiūra ir tobulinimas: kaip spėti su sparčiai besivystančia technologija?

PRAKTIKAI

DI pokalbių robotai versle: daugiau rūpesčių ar naudos? 

•    Technologinių kliūčių įveikimas: nuo ko pradėti, norint įveiklinti savo pokalbių robotą? 
•    Duomenų privatumas ir saugumas: kaip užtikrinti klientų duomenų saugumą? 
•    Klientų lūkesčiai: ar suderinamas efektyvumas vs. NPS? 
•    Nuolatinė priežiūra ir tobulinimas: kaip spėti su sparčiai besivystančia technologija?

Arnas Damasickis
„Hostinger“ automatizacijos projektų vadovas
Karolina Griciūnė
photo
Karolina Griciūnė
„SwirlAI“ vykdančioji direktorė, valdybos narė, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacija

PRAKTIKAI Dirbtinio intelekto taikymas versle: proaktyvios strategijos svarba   • Kodėl dirbtinis intelektas nėra panacėja, ir kaip nustatyti, kada jis gali būti naudingas verslui?  • Kokio pasirengimo reikia, norint sėkmingai taikyti dirbtinį intelektą versle?  • Kodėl dirbtinis intelektas nėra tik techninis įrankis?  • Kaip sukurti efektyvią dirbtinio intelekto strategiją atsižvelgiant į įmonės poreikius?

PRAKTIKAI

Dirbtinio intelekto taikymas versle: proaktyvios strategijos svarba  

• Kodėl dirbtinis intelektas nėra panacėja, ir kaip nustatyti, kada jis gali būti naudingas verslui? 
• Kokio pasirengimo reikia, norint sėkmingai taikyti dirbtinį intelektą versle? 
• Kodėl dirbtinis intelektas nėra tik techninis įrankis? 
• Kaip sukurti efektyvią dirbtinio intelekto strategiją atsižvelgiant į įmonės poreikius?

Karolina Griciūnė
„SwirlAI“ vykdančioji direktorė, valdybos narė, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacija
Adas Vasiliauskas
photo
Adas Vasiliauskas
Fotografas, reklaminės fotografijos dėstytojas, AI menininkas

KŪRĖJAI Ar dirbtinis intelektas nužudys fotografus?    

KŪRĖJAI

Ar dirbtinis intelektas nužudys fotografus?

 

 

Adas Vasiliauskas
Fotografas, reklaminės fotografijos dėstytojas, AI menininkas
Paulius Vaitkevičius
photo
Paulius Vaitkevičius
„Novian“ programavimo srities inovacijų ir produktų vadovas

PRAKTIKAI Inovacijos organizacijų pokyčiams • Kaip įgalinti dirbtinį intelektą • Dirbtinio intelekto pritaikymas organizacijų veikloje • Inovacijos kaip paslauga

PRAKTIKAI

Inovacijos organizacijų pokyčiams
• Kaip įgalinti dirbtinį intelektą
• Dirbtinio intelekto pritaikymas organizacijų veikloje
• Inovacijos kaip paslauga

Paulius Vaitkevičius
„Novian“ programavimo srities inovacijų ir produktų vadovas
Eglė Vaičiukynaitė
photo
Eglė Vaičiukynaitė
KTU EVF Verslo Skaitmeninių transformacijų centro docentė praktikė, „Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė

PRAKTIKAI Generatyvinio DI sukurtos prekės ženklų žinutės socialinėje žiniasklaidoje: mistika ir realybė • Kaip prekės ženklų sekėjai mato DI kurtas žinutes?  • Kokias sekėjų emocijas sukelia DI žinutės? • Ar vartotojai labiau linkę įsitraukti į DI žinutes?  • Kaip kurti efektyvias DI žinutes?

PRAKTIKAI

Generatyvinio DI sukurtos prekės ženklų žinutės socialinėje žiniasklaidoje: mistika ir realybė
• Kaip prekės ženklų sekėjai mato DI kurtas žinutes? 
• Kokias sekėjų emocijas sukelia DI žinutės?
• Ar vartotojai labiau linkę įsitraukti į DI žinutes? 
• Kaip kurti efektyvias DI žinutes?

Eglė Vaičiukynaitė
KTU EVF Verslo Skaitmeninių transformacijų centro docentė praktikė, „Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė
Monika Venčkauskaitė
photo
Monika Venčkauskaitė
Mašininio mokymosi specialistė BPTI, DI patikimumo kibernetiniame saugume ir gynyboje specialistė, konsultantė ir mašininio mokymosi inžinierė „AI Lab“

PRAKTIKAI DI sargybiniai: moralinis kompasas mašinų amžiuje

PRAKTIKAI

DI sargybiniai: moralinis kompasas mašinų amžiuje

Monika Venčkauskaitė
Mašininio mokymosi specialistė BPTI, DI patikimumo kibernetiniame saugume ir gynyboje specialistė, konsultantė ir mašininio mokymosi inžinierė „AI Lab“
Jonas Lekevičius
photo
Jonas Lekevičius
„Orb Land“ įkūrėjas, laidos „Du Bitai“ autorius

PRAKTIKAI 40 prognozių 2040-iesiems

PRAKTIKAI

40 prognozių 2040-iesiems

Jonas Lekevičius
„Orb Land“ įkūrėjas, laidos „Du Bitai“ autorius
Balys Viršutis
photo
Balys Viršutis
„European Security Academy“ atstovas Baltijos šalims

Renginio moderatorius

Renginio moderatorius

Balys Viršutis
„European Security Academy“ atstovas Baltijos šalims

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus